جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
چهارمین کنگره ملی سردار دل‌ها در شوشتر برگزار می‌شود

خوزستان -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از انتشار فراخوان چهارمین کنگره ملی سردار دل‌ها در شوشتر خبر داد.

مجید منادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، درخصوص انتشار فراخوان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها ویژه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سرفراز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در کنگره امسال ضمن گرامی‌داشت شهید حاج قاسم سلیمانی، تلاش می‌کنیم رشادت ها ومجاهدت‌های بی‌شمار سردار خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا را (که خود فرزند شوشتر است) ارج نهاده و تجلیل کنیم.

وی با تشریح بخش‌های جشنواره اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، شهید سردارحاج قاسم سلیمانی و طوفان القصی از بخش‌های اصلی این کنگره خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان ضمن تاکید به شرکت گسترده شاعران و علاقه‌مندان سراسر کشور در این رویداد ادبی و ارزشی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره را ۲۰ آذر و برگزاری آن را ۲۹ آذر ماه اعلام کرد و افزود: مهلت ارسال اثر به کنگره ملی سردار دل‌ها قابل تمدید نخواهد بود و شاعران می توانند آثار خود را با موضوعات ذکر شده در فراخوان، از طریق ایتا به شماره ۰۹۱۶۶۰۹۲۳۵۲ ارسال کنند.
منادی دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم شوشتر و تجلیل از آنان، برپایی نمایشگاه عکس، کتاب و نقاشی با موضوع سردارسلیمانی و مظلومیت مردم فلسطین و غزه از برنامه های این کنگره ملی و ادبی برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها