پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
اهالی قلم و خادمان نشر استان گلستان معرفی و تجلیل شدند

گلستان- هم‌زمان با برپایی سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان، در مراسمی اهالی قلم و خادمین نشر در سال جاری معرفی و از آن‌ها تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، هم‌زمان با سومین روز از سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان، آیین تجلیل و تقدیر از خادمان عرصه کتاب استان در حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، ناشران و اهالی قلم و دوستداران یار مهربان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم از ارازمحمد سارلی مدیر مسئول انتشارات مختومقلی فراغی و وجیهه ابراهیمی نژاد مدیرمسئول انتشارات امرتات به‌عنوان ناشران فعال قدردانی به عمل آمد.

همچنین در این آیین از حمید سلیمانی مدیر چاپ غنچه به‌عنوان مدیر چاپ برتر و عبدالکریم ارمی مدیر کتاب‌فروشی پاتوق کتاب گرگان تجلیل شد.

در بخش دیگری از مراسم از محمد مسگر و سیده زهرا جاوید به‌عنوان نوقلمان دهه نودی و نیز از سید علی کریمیان به‌عنوان نویسنده حوزه کودک و نوجوان دفاع مقدس، بهمن نشاطی نویسنده حوزه ادبیات و اعظم سادات حسینی نویسنده حوزه دفاع مقدس قدردانی شد.

به گزارش ایبنا؛ سخنرانی استاندار و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی استان گلستان و پخش کلیپ و شاهنامه‌خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها