پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
کتاب نظامات فکری و عملی شهیدان کرمان رونمایی می شود

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کتاب نظامات فکری و عملی شهیدان شاخص استان کرمان مانند شهید مغفوری و شهید زنگی آبادی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، سردار محمد علی نظری ظهر پنجشنبه در نشست خبری هفته بسیج در کرمان درتشریح برنامه های این هفته، افزود: اختتامیه جشنواره شعر افق های روشن نیز در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

به گفته وی، همایش شعر غزه از دیگر برنامه های فرهنگی ما در این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به ترویج سبک ایرانی اسلامی تاکید کرد: هزینه های سنگین ازدواج سبب شده تا بسیاری از جوانان ما از ازدواج سربازبزنند ما در طرح تهیه جهیزیه تعداد ۹۰۰ جهیزیه برای ازدواج آسان در استان ارسال کردیم همچنین ۱۰۰ جهیزیه این هفته در رودبارجنوب توزیع خواهد شد.

بیش از هزار و ۶۰۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، تصریح کرد: ۶۶ عنوان برنامه را در دستور کار داریم که در این میان، ۳۳ عنوان در همه رده ها اجرامی شود و ۳۰ عنوان هم برخی نواحی پیشنهاد دادند.

به گفته وی، به طور کلی بیش از هزار و ۶۰۰ برنامه را برای هفته بسیج امسال پیش‌بینی کردیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم روز جمعه در سراسر استان کرمان و در شهر کرمان در مصلی بزرگ امامعلی (ع) برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان تاکید کرد: بیش از ۴۰ هزار بسته کمک های معیشتی در استان دربین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به خدمت رسانی در شهرستان های محروم خاطرنشان کرد: یکی از ده مدرسه کانکسی را به مدرسه با ساختمان تبدیلکردیم همچنین بیش از ۱۱۰ مسکن را به همت کمیته امداد افتتاح کردیم.

این مسئول بیان کرد: ۷۰ روستا در قرارگاه امام حسن مجتبی آب رسانی کردیم و ساخت هزار سرویس بهداشتی در دستور کار بود که ۴۰۰ مورد آن را تحویل دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها