چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
از کارناوال کتاب تا پازل شاهنامه در هفته کتاب

اصفهان - سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان برنامه‌های خود را به مناسبت هفته کتاب معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، به مناسبت ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار اصفهان و هم‌زمان با هفته کتاب و کتابخوانی، مسابقه اینترنتی کتابخوانی با محوریت مجموعه کتاب‌های «این ستاره‌ها» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

سه جلد از این مجموعه کتاب برای این مسابقه در نظر گرفته شده که شامل تکه‌های کوتاه و جذاب از زندگی شهید حسین خرازی، شهید محمدابراهیم همت و شهید مصطفی ردانی‌پور برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با این سه افتخار استان اصفهان است. علاقه‌مندان برای تهیه فایل این کتاب‌ها و شرکت در مسابقه به کیوآرکد روی پوستر مراجعه کنند.

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۳۰ آبان بوده و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

از کارناوال کتاب تا پازل شاهنامه در هفته کتاب

کارناوال کتاب در «سیمرغ دانایی»

باغ غدیر اصفهان ۲۴ تا ۳۰ آبان، میزبان نمایشگاه و فروشگاه کتاب «سیمرغ دانایی» است. در کنار این نمایشگاه، برنامه‌های متنوعی ویژه کودکان و نوجوانان از جمله کارناوال کتاب برگزار می‌شود که هدف آن فرهنگ‌سازی و آموزش به دانش‌آموزان برای استفاده از کتاب به جای شبکه‌های مجازی است. دانش‌آموزان از ساعت ۹ تا ۱۷ می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

از کارناوال کتاب تا پازل شاهنامه در هفته کتاب

آشنایی با شاهنامه در قالب پازل و داستان

کتابخانه‌های شهر اصفهان با هدف بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، با برگزاری مسابقه کتابواره شاهنامه، تا پایان آبان میزبان دانش‌آموزان شهرند. دانش‌آموزان طی این مسابقه همراه با چیدن پازل، با محوریت شاهنامه فردوسی و بر اساس طرح پازل داستان خود را می‌نویسند و در این مسابقه شرکت می‌کنند.

از کارناوال کتاب تا پازل شاهنامه در هفته کتاب

برگزاری نمایشگاه کتاب «آفتاب واژه‌ها» در کتابخانه مرکزی از ساعت ۹ تا ۱۸ تا پایان آبان، عضویت رایگان در همه کتابخانه‌های شهرداری اصفهان تا پایان هفته کتاب و برگزاری مراسم رونمایی کتاب «تاریک‌خانه‌های یک شهر» به قلم حامد قصری در ۳۰ آبان، از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی است.

از کارناوال کتاب تا پازل شاهنامه در هفته کتاب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها