سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
ارائه تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی کتاب در هفته کتاب

همدان - به مناسبت هفته کتاب،‌ دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب با ارائه تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، مسعود ویژه صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب با ارائه تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: کتاب و کتابخوانی جزو مهم‌ترین شاخص‌های فرهنگ عمومی در جامعه است و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اگر بتوانیم فرهنگ کتابخوانی در کشور را تقویت کنیم و در کنار آن تولید کتاب را هم خوب گسترش دهیم؛ بخش عمده‌ای از وظایف فرهنگی دولت را به این وسیله انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: در راستای اهمیت کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، برنامه‌های متنوعی در سطح استان در نظر گرفته شده است که یکی از این برنامه‌ها برگزاری دومین جشنواره فروش فوق‌العاده کتاب است.

ویژه گفت: با هماهنگی و تعامل انجام شده با اتحادیه صنف خرازی و لوازم التحریر و با همکاری کتاب فروشان و اتاق اصناف همدان، از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، عرضه کتاب در کتاب فروشی‌های سطح شهر همدان با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی ویژه جشنواره برای همشهریان همدانی اجرا خواهد شد.

سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها