دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای نخستین‌بار در شهر تالابی بندرخمیر

هرمزگان - مسئول مرکز کانون پرورش فکری بندرخمیر خبر داد: جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای نخستین‌بار در شهر تالابی بندرخمیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علاقمندان به قصه گویی در شهر تالابی بندرخمیر برای نخستین بار با هم به رقابت پرداختند.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری بندرخمیر با بیان اینکه این جشنواره نخستین بار در این شهرستان برگزار می‌شود گفت: با آغاز فراخوان جشنواره علاقمندان به قصه‌گویی در این رویداد ثبت نام و در این جشنواره ۲۰ شرکت کننده علاقمند به قصه‌گویی در رده سنی نوجوان، بزرگسال و پدربزرگ شرکت و به رقابت پرداختند.

طیبه غلامزاده افزود: در پایان و با نظر داوران پنج برگزیده انتخاب شد.

برگزیدگان مرحله کتابخانه‌ای سپس در مرحله استانی این جشنواره که پایان آبان ماه برگزار می‌شود با سایر قصه‌گویان سراسر استان به رقابت می‌پردازند.

مرحله کتابخانه‌ای بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در شهر تالابی بندرخمیر با همکاری فرمانداری، بخشداری، شرکت سیمان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به قصه و قصه گویی در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها