دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
رونمایی از چند کتاب انتشارات کانون پرورش فکری خراسان‌رضوی برگزار شد

خراسان‌رضوی - همزمان با سی و یکمین هفته کتاب، آیین رونمایی از چند کتاب انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی با حضور مدیران این کانون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، آیین رونمایی از کتاب‌های «روایتی که جامانده بود»، «پادشاه کوچک غول‌های بزرگ» و «از زمین تا آسمان» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محل مرکز شماره ۴ کانون مشهد برگزار شد.

این مراسم با حضور فاطمه طارمی، مدیر نظارت بر انتشارات کانون کشور؛ ابراهیم زره‌ساز، مدیر کل کانون استان و جمعی از معاونان، کارشناسان، مربیان و اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه بود.

به گزارش ایبنا؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی امسال نیز همچون سال‌های قبل در هفته کتاب ویژه برنامه‌هایب خاص برای کودکان و نوجوانان در سطح استان در نظر گرفته است که از جمله می‌توان به رونمایی از پادشاه کوچک، غولهای بزرگ – از زمین تا آسمان- روایتی جا مانده با حضور نویسندگان، پویش ساخت ماسک از شخصیت‌های محبوب هر کتاب به انتخاب اعضا، ویژه برنامه کتاب - بازی، اختتامیه پویش کتابخوانی کودک و والدین و تقدیر از والدین و اعضای کتابخوان مراکز، دیدار با نویسنده و شاعر کتاب های کودک و نوجوان، منیره هاشمی و برگزاری کارگاه نوشتن خلاق، برگزاری جشنواره استانی قصه گویی و… اشاره کرد.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها