شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
تدارک برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه کودکان در  نمایشگاه کتاب تبریز

آذربایجان شرقی- همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برنامه‌های مختلفی برای کودکان در غرفه موسسه فرهنگی هنری خیبر تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز، در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در ورودی سالن پروین اعتصامی به دنبال رخدادهای مختلف برگزار شده، مسئولان موسسه فرهنگی و هنری خیبر برنامه‌های ویژه‌ای را برای کودکان در نظر گرفته‌اند.

در این برنامه محیط مناسب و جذاب کودکان آماده شده و تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدا ترسیم شده و کودکان آنها را رنگ آمیزی می کنند.

این برنامه با استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان مواجه شده و غرفه مملو از حضور کودکان پرشور و هنرمند است.

بهارک ساعی، مسئول این غرفه در خصوص برنامه یاد شده اظهار کرد: تصاویری از شهدا، رهبر معظم انقلاب و شهید قاسم سلیمانی را آماده کرده و در اختیار کودکان قرار می‌دهیم تا رنگ آمیزی کنند.

وی ادامه داد: این برنامه با بازخورد خوبی از سمت کودکان همراه بود؛ یکی از کودکان حاضر در غرفه تعریف می‌کرد که تصاویر شهید قاسم سلیمانی را در مدرسه دیده و گریه کرده او از ما می‌خواست تا تصویر سردار را بدهیم تا رنگ آمیزی کند و در حین رنگ آمیزی نیز اشک می‌ریخت.

همچنین در این غرفه دختران موسسه فرهنگی هنری خیبر برنامه‌ای را برگزار می‌کنند و کتابچه‌هایی از داستان دختران بدحجاب که بعد از مدت‌ها طی اتفاقاتی باحجاب شده قرار داده‌اند.

این اتفاق مورد استقبال خوب بازدیدکنندگان قرار گرفته است به‌گونه‌ای که با کمبود کتابچه روبه‌رو می‌شوند.

مریم شجاعی مسئول موسسه فرهنگی هنری خیبر شهرستان سراب در این خصوص اظهار کرد: در این برنامه ۱۰ سری کتابچه در مورد داستان‌هایی از دخترانی که قبلاً بی‌حجاب بوده و بعداً به حجاب روی آوردند، نوشته شده که بسیار جذاب است.

وی ادامه داد: این برنامه بازخورد خوبی داشته است به‌گونه‌ای که مردم درخواست کردند تا ۱۰ کتابچه را هم داشته باشند اما به دلیل کمبود آنها امکان‌پذیر نبود و سعی می‌کنیم دفعه بعدی داستان‌ها را در یک کتاب جمع آوری کرده و منتشر کنیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: این برنامه با بازخورد خوبی از سوی افراد کم حجاب و باحجاب روبه‌رو بود و به برخی افراد کم حجاب نیز روسری و شال هدیه می‌دهیم و در مسابقه جواهرانه هم شرکت می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها