شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هم افزایی بیشتری لازم است

کرمان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید برنامه‌ریزی و هم‌افزایی بیشتری دراستان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، محسن روحی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب سیرجان با اشاره به کسب دو دوره متوالی عنوان روستای دوستدار کتاب ایران توسط استان کرمان در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، گفت: امیدواریم باتوجه به ظرفیت استان کرمان هم افزایی بیشتری را در حوزه توسعه و ترویج کتاب شاید باشیم.

وی از مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر برای برنامه‌ریزی این رویداد مهم فرهنگی تشکر کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزهکتاب و کتابخوانی در این شهرستان ارزشمند است.

به گفته روحی، در هشتمین دوره جشنواره روستای دهبکری شهرستان از توابع بم به عنوان روستای برگزیده دوستدار کتاب ایرانانتخاب شد و امسال نیز در نهمین دوره جشنواره، روستای نصرت آباد سیرجان برگزیده شد.

وی‌خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت شهرستان سیرجان در حوزه توسعه و ترویج کتاب، در سال آینده شاهد کسب عنوان پایتختی کتاب ایران باشیم.

برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هم افزایی بیشتری لازم است


به گزارش ایبنا، سومین نمایشگاه بزرگ کتاب گل گهر، با بیش از ۱۲۷ ناشر و ۳۷ هزار عنوان کتاب در دو بخش کتاب‌های بزرگسال و تخصصی وکودک و نوجوان و همچنین نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت های منطقه گل گهر تا یکشنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با تخفیف ۴۰ درصد برای بازدید عموم دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها