چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تربیت هنرمندان متعهد رسالت، هنرستان هنرهای زیبا است

بوشهر - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: تربیت هنرمندان متعهد، رسالت هنرستان‌های هنرهای زیبا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، محمدحسین اسماعیلی که به استان بوشهر سفر کرده، صبح امروز چهارشنبه در بازدید از هنرستان هنرهای زیبا فاطمیه بوشهر گفت: هنرجویان، سفیران فرهنگ و هنر در اجتماع و خانواده‌های خود هستند.

وی با تأکید بر اینکه تربیت هنرمندان متعهد رسالت هنرستان‌های هنرهای زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید مسئولان به این موضوع نگاه ویژه کنند، افزود: برای تاثیرگذاری فعالیت‌ها باید ریل‌گذاری در اجرای برنامه انجام شود تا نتیجه مطلوب در آن افق ترسیم‌شده را مشاهده کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: برنامه‌ریزی صحیح همراه با استفاده از ابزارها و ظرفیت‌های هنری در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار گیرد تا شاهد تأثیرات اساسی در آن حوزه بود.

اسماعیلی ادامه داد: هزینه آموزش در رشته هنری بالاتر از سایر رشته‌هاست و قدم نهادن در این راه اندکی سخت است که این مهم رسالت ما خادمان فرهنگی هنری را سنگین می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ترویج و گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری رسالت همه مدیران، مسئولان و کارشناسان است و باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها