سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
تولید پادکست و قصه به یاد شهدای نوجوان البرزی

البرز - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان البرز با همکاری چند نهاد در استان، اولین یادواره شهدای نوجوان را برگزار می‌کند و در این یادواره، پادکست و قصه به یاد شهدای نوجوان البرزی تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، «شهید محمدحسین فهمیده»، «شهید رضا پناهی»، «شهید علی‌رضا محمودی پارسا»، «شهید بهنام محمدی» و «شهید بورقی» پنج شهید نوجوانی هستند که در اولین یادواره شهدای نوجوان در سال جاری قرار است به نوجوانان البرزی معرفی شوند.

نوجوانان و جوانان استان البرز تا پایان آذرماه می‌توانند برای این پنج شهید گرانقدر در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی درج شده در فراخوان، تولید محتوا کنند.

نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال و جوانان ۱۸ سال به بالا و علاقه‌مند به شرکت در این برنامه برای حضور در بخش فرهنگی، آثار خود را در دو قالب قصه‌گویی و پادکست، بخش هنری در قالب نقاشی، نقاشی- خط و پوستر و بخش ادبی در قالب دلنوشته، شعرسرایی و داستان نویسی، تولید خواهند کرد.

مقرر است؛ در سال‌های آینده نیز شهدای نوجوان شاخص در یادواره‌ها معرفی شوند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل آموزش و پرورش، شورای اسلامی شهر کرج، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رادر برگزاری این یادواره همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار خود با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ (دبیرخانه) تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها