سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
مسابقه بزرگ کتابخوانی «نسل z (ضد) آمریکا» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ کتابخوانی «نسل z (ضد) آمریکا» با مشارکت انتشارات به‌نشر و سازمان آموزش و پرورش از ۱۳ آبان‌ماه، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار به صورت ملی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در نظر گرفته شده است که دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقه ابتدا باید کتاب جذاب و خواندنی «جشن خرگوش‌ها» را بخوانند و هر شب رأس ساعتی که در کانال @KetabKhani در پیام‌رسان شاد اعلام می‌شود برخط باشند و به سؤالاتی که در کانال قرار داده می‌شود پاسخ بدهند.

اهدای ۱۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی به ۱۰ نفر، ۲۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به ۲۰ نفر از جمله جوایز درنظر گرفته برای این مسابقه است. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا پایان آبان‌ماه می‌توانند کتاب «جشن خرگوش‌ها» را به بهای ۴۰ هزار تومان از سایت انتشارات به‌نشر به آدرس www.behnashr.com تهیه کنند.

رمان «جشن خرگوش‌ها» جلد نخست سه‌گانه «ماجرای دشت مرموز» به نویسندگی محمد میرکیانی است که داستان معمایی و پُر رمزورازی را برای گروه سنی کودک و نوجوان دارد. داستان این کتاب با برگزاری جشن هویج و گم‌شدن بچه خرگوش‌ها آغاز می‌شود. در ادامه روباه‌ها، خرگوش‌ها، کلاغ‌ها، کبک‌ها همه درگیر ماجرای عجیب گم شدن بچه خرگوش‌ها می‌شوند و فقط یک نفر هست که می‌تواند این راز بزرگ را آشکار کند.

نوجوانان می‌توانند با خواندن قصه «جشن خرگوش‌ها» و سلاحِ آگاهی و بصیرت و کشف حقایق، دست‌های پنهان پشت این ماجراها را بشناسند و یکی یکی معماهای این قصه خواندنی را حل کنند. رمان «جشن خرگوش‌ها» از سوی انتشارات به‌نشر در ۱۴۴ صفحه مصور رنگی منتشر شده که با استقبال مخاطبان در چهار نوبت تجدید چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها