دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
رویداد ادبی و هنری «زیتون زخم خورده» فراخوان داد

زنجان- رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، رویداد ادبی و هنری «زیتون زخم خورده» فراخوان داد.

امیر نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اشاره به انتشار فراخوان رویداد ادبی و هنری «زیتون زخم خورده» اظهار کرد: قطعاً یکی از رویکردهای تاثیرگذار و جریان‌ساز، اقدام به برگزاری نمایشگاه‌ها، رویدادها و جشنواره‌هاست و تولید محتوا جنایات اسرائیل و همچنین مقاومت مردم فلسطین را هنری‌تر به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه موضوعات این رویداد شامل طوفان الاقصی، غزه، هنر و مقاومت، مقاومت و زندگی، تجلی مقاومت، جبهه مقاومت، مقبره مقدس، انقلاب مقدس، اشغال مظلومانه، اشغالگری، دنیای بدون اسرائیل است، افزود: شرکت کنندگان این رویداد نویسندگان، اساتید، هنرمندان، دانشجویان رشته‌های هنری هستند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه آثار برتر ارسالی به این رویداد انتخاب و جوایز نفیسی به صاحب اثر اهدا خواهد شد، اضافه کرد: آثار منتخب به نام صاحب اثر چاپ و به صورت نمایشگاه خیابانی منتشر خواهد شد.

وی افزود: از برنامه‌های جانبی این رویداد برگزاری نشست تبیینی با حضور شرکت کنندگان، تعیین سر فصل‌ها و سوژه‌های مورد تولید، برگزاری ورک شاپ بصورت حضوری و به مدت ۲ روز، انتخاب آثار و برگزاری اختتامیه و تقدیر از شرکت کنندگان است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه حوزه هنری از آثار تولید شده در این حوزه حمایت می‌کند، گفت: نویسندگان می‌توانند با ارائه آثار خود به حوزه هنری از این حمایت‌‎ها بهره‌مند شوند.

نعمتی همچنین با تأکید بر تسهیل شرایط برای نگارش اثر گفت: بهترین راه حمایت نویسنده تسهیل کردن شرایط ارائه اثرش به مردم است و یکی از رویکردهای حوزه هنری نیز همین موضوع است؛ البته علاوه بر تسهیل شرایط از ابتدای سال اقدامات متعددی در حمایت از نویسندگان و هنرمندان انجام شده است.

وی ادامه داد: مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری بخشی تحت عنوان حمایت از نویسندگان دارد که از طرح های برجسته استانی حمایت می‌کند؛ بنابراین نویسندگان می‌توانند طرح‌های خود را ارسال کنند و پس از بررسی و نظرات کارشناسی در دفتر داستان حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط