یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیرکل ارشاد استان ایلام تقدیر کرد

ایلام- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پاس تلاش در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در کنگره بزرگ اربعین امام حسین(ع)، از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به پاس تلاش در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در کنگره بزرگ اربعین امام حسین (ع) تقدیر کرد.

در متن تقدیرنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: «حماسه حضور بی‌نظیر و مردمی در کنگره عظیم اربعین حسینی همه‌ساله به همراه حماسه حضور مواکب مردمی خدمت‌رسان به زوار سیدالشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نمایش‌دهنده صحنه‌های ایثار عشق و عاطفه، مودت و محبت بین مسلمین و عاشقان و دلدادگان آن حضرت است.

به رسم یادبود و به پاس اقدامات و خدمت‌‎گزاری بی‌شائبه خالصانه و ارزشمند جناب‌عالی به خیل عاشقان و زائران سیدالشهدا و پاسداشت مراسم برپایی مواکب فرهنگ و هنر در راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر اربعین حسینی سال ۱۴۰۲ این لوح تقدیر اهدا می‌گردد. امید است در سایه‌سار الطاف الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و مؤید باشید.»

به گزارش ایبنا، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در ایام اربعین با برپایی ایستگاه فرهنگی‌هنرمندان ایلام و ایران (شین) و استقرار خبرنگاران در مرز بین‌المللی مهران و برپایی پایگاه‌های فرهنگی نقش پررنگ و تاثیرگذاری در این کنگره بزرگ جهانی ایفا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها