یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کودکان زنجانی با داستان نویسی از فلسطینی‌ها حمایت می‌کنند

زنجان- مسابقه نقاشی و نامه‌نگاری دوست فلسطینی من با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی با کودکان فلسطینی، تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، سومین دوره «تبار اهل قلم» همراه با آیین تجلیل و بزرگداشت حجت الاسلام علی‌محمد هوشیار، نویسنده و منتقد ادبی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

این مراسم به منظور ارج‌گذاری به اهالی ادب و گرامیداشت نویسندگان و آثار بومی از جمله اهداف برگزاری سلسله جلسات تبار اهل قلم برگزار و در پایان مراسم از حجت الاسلام علی‌محمد هوشیار، نویسنده و منتقد ادبی تقدیر خواهد شد.

مسابقه داستان‌نویسی، نامه‌نگاری و نقاشی در حمایت از کودکان فلسطینی برگزار می‌شود

مسابقه نقاشی و نامه‌نگاری دوست فلسطینی من با هدف تقویت حس انسان‌دوستی و همبستگی با کودکان فلسطینی، تحکیم روابط و ارتقای دوستی و ایجاد فضای همدلی با کودکان فلسطینی برگزار می‌شود.

این مسابقه توسط مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش هنری شامل نقاشی و بخش ادبی شامل نامه‌نگاری ویژه کوکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

گروه‌های سنی نوخوان ۷ و ۸ سال، نونهال ۹، ۱۰ و ۱۱ سال، نونگاه ۱۲، ۱۳ و ۱۴ سال و نوجوان ۱۵، ۱۶ و ۱۷ سال می‌توانند در مسابقه دوست فلسطینی من شرکت کنند و هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها یک اثر در هر بخش ارسال کند.

دومین جشنواره فرهنگی و ادبی آیه‌های قد کشیده فراخوان داد

دومین جشنواره هنری سوره‌ها با الهام از سوره مبارکه «مریم» در قالب آیه‌های قد کشیده فراخوان داد و طبق آن قالب آثار باید شامل طراحی گرافیک، پوستر، تایپوگرافی و عکس‌نوشته، تصویرسازی، نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، عکس، متن ادبی، داستان کوتاه، داستانک، نماهنگ، پادکست، فیلم کوتاه و مستند باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط