چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
مسابقه «قصه‌های نظم و امنیت» در زنجان فراخوان داد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از انتشار فراخوان مسابقه «قصه‌های نظم و امنیت» در زنجان خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف به تصویر کشیدن زحمات ماموران انتظامی استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: آشنایی با عملکرد و فعالیت‌های پلیس نوعی ایجاد اشتیاق درونی برای پیشگیری از تخلف در وجود کودکان و دانش آموزان به وجود می آورد.

وی افزود: به همین دلیل باید آموزش‌های لازم به کودکان در زمینه آشنایی با این فعالیت‌ها، ماموریت‌ها و اقدامات پلیس در حوزه‌های مختلف داده شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور کاربردی‌تر شدن این موضوعات مسابقه قصه‌گویی «قصه‌های نظم و امنیت» در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

عیسی‌خانی محورهای قصه‌نویسی در این مسابقه را آسیب‌های فضای مجازی، فرهنگ ترافیک، سرق و مواد مخدر اعلام کرد و گفت: این مسابقه ویژه گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال یعنی بزرگسال برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۰ آبان ماه بوده و پس از بررسی آثار به نفرات برتر در این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی به سایر همکاریهای مشترک بین کانون پرورش فکری و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: حضور فعالان پلیس راهنمایی و رانندگی در کلاس‌های کانون برای آموزش موارد ترافیکی و همچنین اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه وظایف پلیس و نحوه تماس با آن از دیگر موضوعاتی است که به صورت مستمر به کودکان آموزش داده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط