چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
برگزیدگان مرحله‌ اول نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج معرفی شدند

فارس- اسامی ۱۷۰ نویسنده‌ راه‌یافته به دور نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج توسط دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج منتشر شد.

محمد بادپر، دبیر نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، با اعلام انتشار اسامی نویسندگان راه‌یافته به دور دوم و نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: این تعداد داستان انتخابی از بین ۱۸۱۲ داستان ارسال شده انتخاب شده است گفت: کم‌تر از ده درصد داستان‌های ارسالی موفق به راه‌یابی به دور دوم این دوسالانه شده‌اند.

وی با اعلام این‌که کار انتخاب داستان‌های برگزیده دور اول بر عهده ۱۰ نویسنده جوان و صاحب کتاب از نقاط مختلف جهان نظیر تهران، تمپره فنلاند، اسفراین، گناوه، جهرم، بوشهر، مشهد و ساری بوده است، افزود: طبق روال همیشگی نارنج اسامی داوران اولیه و نهایی در روز پایانی دوسالانه اعلام خواهد شد.

بادپر با اعلام اینکه نتایج نهایی دوسالانه نیز در اواخر آذرماه یا اوایل دی‌ماه در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد؛ از همه کسانی که در برپایی این دوسالانه نقش داشته و دارند تشکر و اظهار امیدواری کرد که این دوره نیز مانند دوره‌های قبل بتوانند اختتامیه درخوری برای این دوسالانه برگزار کنند.

به گزارش ایبنا؛ اسامی این نویسندگان در سایت دوسالانه ادبی نارنج قرار داده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها