شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
بیش از۳۵۰۰ جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع و اهدا شد

ایلام-معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در مهرماه سال جاری بیش از ۳هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در میان جوامع هدف توزیع و اهدا شد.

منصور محبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: در مهرماه سال جاری بیش از ۳هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف در میان جوامع هدف توزیع و اهدا شد.

وی ادامه داد: توزیع روزآمد، هدف‌مند و برنامه‌ریزی شده کتاب، شناسایی جوامع مختلف هدف، تمرکز بر مناطق کم برخوردار و محروم و رعایت عدالت فرهنگی در این خصوص، از اهداف این اداره‌کل در توزیع و اهدای کتاب است.

وی با اشاره به محتوای کتاب‌های اهدایی ادامه‌داد: این کتاب‌ها موضوعات مذهبی، زبان و ادبیات بومی، داستان و رمان، ادبیات، دفاع‌مقدس و تاریخ شفاهی جنگ، عمومی، انگیزشی، روان‌شناسی، طنز، علمی و… را شامل می‌شوند که برای اهدا در میان کودکان و نوجوانان و بزرگسالان اهدا و توزیع شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی و بینش جامعه و ترویج فرهنگ مطالعه مفید و توسعه حداکثری فرهنگ کتابخوانی در میان عموم مردم در این مجموعه فرهنگی از اهمیتی وافر و غایی برخوردار است و توزیع کتاب در این اداره‌کل، به صورت جریانی ثابت و هدف‌مند در حال اجراست.

محبی با تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارسال کتاب به ادارات استانی، به عنوان یک جریان هدف‌مند و تاثیرگذار می‌تواند بنیادهای فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی را بیش از پیش در میان مردم تقویت و تثبیت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها