جمعه ۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۵
رموز «نوآوري و شكوفايي» آشكار شد

ارايه چشم‌انداز جديدي براي حركت از نوآوري به سوي شكوفايي در كتابي با عنوان «نوآوري و شكوفايي» به قلم مهدي اسماعيل‌تبار از سوي انتشارات فرهنگ سبز روانه بازار نشر شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين اثر مي‌كوشد با ارايه راهكارهايي براي دستيابي به نوآوري و شكوفايي، سبب خودبرانگيختگي شناختي و عملكردي مخاطبان شود.

نويسنده اين اثر معتقد است نوآوري و شكوفايي در درون هر فردي وجود دارد و هر كس قادر است باشناخت توانايي‌هاي خود و ايمان به پيشرفت، به شرايط مطلوب دست يابد.

در بخشي از معرفي اين اثر آمده است: «دنياي شما همان چيزي است كه ذهنتان با آن شكل يافته است، پس براي تغيير جهان اطرافتان ابتدا بايد افكارتان را عوض كنيد. چگونه انديشيدن گام اول در جهت نوآوري است. كتاب حاضر تلاش مي‌كند پنجره جديدي از جهان را به رويتان بگشايد.»

اين كتاب در پنج فصل با عناوين «خلاقيت»، «نوآوري»، «رابطه بين نوآوري و ارتباط»، «جنبش نرم‌افزاري» و «چشم‌انداز ايران 1404» تدوين يافته است.

چاپ نخست كتاب «نوآوري و شكوفايي» در شمارگان 2000 نسخه، 124 صفحه و بهاي 30000 ريال از سوي انتشارات فرهنگ سبز بر پيشخوان كتاب‌فروشي‌ها قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط