چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۷
جرايم مطبوعاتي تحليل شد

«بررسي تحليلي جرايم مطبوعاتي» به كوشش جمعي از نويسندگان معاونت آموزش قوه قضاييه تدوين و توسط انتشارات جنگل روانه بازار كتاب شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين اثر به ‌شرح و بسط و بررسی قانون مطبوعات مي‌پردازد. بررسي اين موضوع مي‌تواند به تبیین و ترویج اهداف قانون‌گذاری كمك بكند. 

بررسي قانون مطبوعات، بنیادهای فکری و فرهنگی مربوط به اين حيطه را به همراه نقایص احتمالی و همچنين پیشنهادهایي براي بهبود آنها نشان مي‌دهد كه اين امر در نهایت مي‌تواند توسعه علمی و غنای دانش سازمانی دستگاه قضایی را به دنبال داشته باشد.

از ويژگي‌هاي اين كتاب استفاده از نظرات قضات صاحب نظر و دارای تجارب علمی و نیز کارشناسان علوم تربیتی است. ویژگی دیگر این اثر نيز استفاده از استانداردهای آموزشی در سازمان‌دهی محتوای مطالب کتاب است.

این استانداردها بر پایه نظریات روان‌شناسی یادگیری استوار است و اهدافي نظير تسهیل یادگیری و بازیابی مطالب و همچنین ماندگاری و یادسپاری محتوای کتاب را دنبال می‌کند.

بر اساس اين استانداردها مطالب مهم، برجسته‌نویسی و کادرنویسی شده و اهداف کلی، جزيی و رفتاری هر فصل در ابتداي آن مشخص و در پايان آن نيز فعالیت های یادگیری گنجانده شده‌اند.

چاپ اول كتاب «بررسي تحليلي جرايم مطبوعاتي» در شمارگان 5000 نسخه، 190 صفحه و بهاي 27000 ريال از سوي انتشارات جنگل با همكاري انتشارات جاودانه روانه كتاب‌فروشي‌ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط