چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷
«اجراي احكام در زندان» منتشر ‌شد

بررسي «اجراي احكام در زندان» در كتابي با همين عنوان به قلم علي شمس به‌زودي از سوي انتشارات راه تربيت، وابسته به سازمان زندان‌ها و اقدامات تأميني و تربيتي كشور، منتشر و روانه بازار نشر مي‌شود.\

احمد راهرو، مدير مسوول انتشارات راه تربيت و معاون دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ با بيان اين خبر اظهار داشت: اين اثر به چگونگي و شرايط اجراي احكام در زندان‌ها مي‌پردازد.

وي با بيان اين كه تاكنون بيشتر به اجراي احكام دادگاه‌ها و وظايف قاضي درباره آنها در آثار مكتوب پرداخته شده است، افزود: با توجه به ويژه بودن شرايط زندانيان، براي انجام تمامي تغييرات و اقدامات اين افراد قوانيني در نظر گرفته شده كه اجراي آن بر عهده واحد اجراي احكام زندان‌هاست.

مدير مسوول انتشارات راه تربيت درباره مطالب اين كتاب گفت: واژه‌شناسي و تاريخ اجراي احكام، جايگاه تشكيلات اجراي احكام در زندان‌ها و مجازات‌هاي در نظر گرفته شده براي جرايمي كه در زندان بروز مي‌كنند نظير اعتصاب و شورش، برخي از موضوعات اين اثر به شمار مي‌آيند.

راهرو افزود: اين كتاب همچنين به بيان و نحوه اجراي احكام در زندان براي مواردي نظير ملاقات، انتقال، اقدامات درماني، عمل جراحي، زايمان و فوت زنداني مي‌پردازد.

وي در پايان گفت:‌ كتاب «اجراي احكام در زندان» در شمارگان 2000 نسخه، 108 صفحه و بهاي تقريبي 21000 ريال به‌زودي روانه بازار كتاب مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط