شنبه ۶ تیر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۲
ارائه زبان‌فارسی در دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه بلگراد

آزمون پایان دوره زبان فارسي ويژه دانشجویان زبان فارسی با حضور وابسته فرهنگی ایران در محل گروه زبان‌های شرقی–اسلامی در دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه بلگراد برگزار شد. زبان فارسی بعد از سه سال وقفه در سال تحصیلی جاری به عنوان زبان انتخابی در این دانشکده ارائه می‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در این آزمون که به صورت هماهنگ برگزار شد، ۲۳ دانشجو از رشته‌های مختلف تحصیلی شرکت داشتند. این در حالی‌ است که زبان فارسی بعد از سه سال وقفه در سال تحصیلی جاری با حضور حمید نوذریان، مدرس اعزامی از ایران، به عنوان زبان انتخابی در این دانشکده ارائه می‌شود .

استقبال علاقه‌مندان زبان فارسی در مقایسه با برخی زبان‌های شرقی که فقط دو تا پنج دانشجو را جذب خود کرده‌اند، از اهمیت ويژه‌اي برخوردار است.

در پایان آزمون، افتخاری ضمن گفت‌وگو با چند نفر از دانشجویان و ابراز خرسندی از وضعیت کمی و کیفی آموزش زبان فارسی هدایایی را به آنان اهدا کرد.

وي از اتاق ایران بازديد و امکانات وتجهیزات آن‌را بررسی كرد، البته پس از اين بازديد مقرر شد امکانات اتاق ایران با شرایط و کارایی آموزش زبان فارسي در دانشکده بلگراد تجهيز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط