چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۵
همايش «بررسی وضعیت آموزشی زبان و ادبیات فارسی»

همايش بررسی «وضعیت آموزشی زبان و ادبیات فارسی» با هدف شناسايي زمينه‌هاي همكاري مشترك از سوي دانشگاه بين‌المللي جمهوري آذربايجان و رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، به نقل ازپايگاه اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، ابراهيم نوري رایزن فرهنگی ايران با ماهره قلی یوا، رئیس شرق‌شناسی دانشگاه بین المللی جمهوری آذربایجان، دیدار و گفت‌وگو كرد.

در اين ديدار که در راستای سیاست ارتباط مستمر با حوزه‌های دانشگاهی و علمی برگزار شد، طرفين درباره سطح روابط و همکاری‌‌های دو جانبه و ارائه راهکارهای لازم به‌منظور ارتقای سطح موجود، بحث و تبادل‌نظر كردند.

در اين ديدار مقرر شد، رایزنی فرهنگی ايران با همکاری دانشگاه بین المللی جمهوری آذربایجان، همايشي را با عنوان «بررسی وضعیت آموزشی زبان و ادبیات فارسی» در جمهوری آذربایجان با هدف شناسایی زمینه‌های همکاری مشترک، شناسایی مشکلات و موانع و همچنین تبیین فرصت‌ها و شرایط موجود در دانشگاه آذربايجان برگزار كند.

در پايان اين ديدار ابراهيم نوري از اتاق ایرانشناسی که اخیرا در آن دانشگاه، تجهیز و بازگشایی شده، بازديد، و با تعدادی از دانشجویانی که در حال فراگیری زبان و ادبیات فارسی اند گفت‌وگو كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط