یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
«دل شیر داشت» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «دل شیر داشت» با حضور هادی خورشاهیان، منتقد و محسن بغلانی، نویسنده اثر دوشنبه (۱۰ مهرماه) در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «دل شیر داشت» اثری از محسن بغلانی است که در قالب داستان‌هایی کوتاه به روایت زندگی شهید یونس زنگی‌آبادی پرداخته است. این کتاب ۱۷ داستان دارد که فهرست عناوین آن عبارت‌اند از: بی‌بی‌قمر، حاج‌یونس، عصای پدر، جانشین پدر، زندگی در کرمان، تنها در شهر، آغاز قیام، حفظ انقلاب، عقد ساده‌ی مسجدی، عملیات رمضان، والفجر ۳، والفجر ۴، خیبر، بدر، والفجر ۸، کربلای ۵ و نظر فرمانده.

آیین رونمایی از کتاب نوجوان «دل شیر داشت» با حضور محسن بغلانی و هادی خورشاهیان به عنوان منتقد، دوشنبه (۱۰ مهرماه) ساعت ۱۰ صبح در سرای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

این نشست از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی KETAB.TV پخش می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در آن نیز می‌توانند در روز و ساعت تعیین‌شده به «سرای کتاب» خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، خانه کتاب و ادبیات ایران، طبقه منفی ۱، سالن سرای کتاب مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها