شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
بخش پژوهشگران ۲ کتابخانه‌ عمومی بروجرد به بهره‌برداری رسید

لرستان - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش پژوهشگران ۲ کتابخانه عمومی استاد آیتی و شهید باهنر بروجرد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بروجرد، عصر شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش پژوهشگران کتابخانه‌های عمومی استاد آیتی و شهید باهنر بروجرد با حضور معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، فرماندار بروجرد، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران این شهرستان با هدف توسعه خدمات علمی، فرهنگی و کتابخانه‌ای به بهره‌برداری رسید. 
 
فرماندار بروجرد در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای تجهیز این سالن‌ها بالغ‌بر ۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: در این دو کتابخانه ۵ اتاق پژوهشگران با تجهیزات نوین شامل میز و صندلی و کمد به‌صورت مجزا برای استفاده همزمان ۴۰ نفر آماده‌سازی شده است.
 
مسلم مرادی بیان کرد: این بخش به‌صورت ماهانه با عقد قرارداد و اخذ هزینه در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه بعد از مدارس بزرگترین شبکه فرهنگ عمومی کشور را کتابخانه‌ها تشکیل می‌دهد، افزود: کتابخانه‌ها نقش بسیار مهمی می‌توانند در رفتار جامعه داشته باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه کتابخانه‌ها باید متناسب با پیشرفت جامعه و مناسب با سلایق سنین مختلف بروزرسانی شوند، افرود: این امر موجب خواهد شد خوراک ذهن مردم و جوانان امروزی تأمین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها