دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
ویژه‌برنامه «شهریار شعر و شهریور» برگزار می‌شود

ویژه‌برنامه «شهریار شعر و شهریور» به مناسبت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این برنامه از سوی مدیریت‌ آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری و به مناسبت ۲۷ شهریور، پاسداشت روز شعر و ادب پارسی و بزرگداشت استاد شهریار به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

این نشست با شعرخوانی مربیان، کارشناسان و اعضای کارگاه‌های شعر و انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود.

بر اساس این خبر، در این ویژه‌برنامه چند شاعر میهمان و اعضای نوجوان کانون از استان‌های یزد و گلستان به صورت حضوری و مجازی نیز شعرخوانی می‌کنند.

بخش دیگر این نشست به شعرخوانی غلامرضا بکتاش، شاعر کودک و نوجوان از همدان و مهدی مردانی، شاعر و کارشناس ادبی کانون استان قزوین اختصاص دارد.

اکران مستند مراسم پایانی سومین جشنواره داستان آفرینش نیز از دیگر بخش‌های ویژه‌برنامه «شهریار شعر و شهریور» است که با حضور اهالی قلم برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه می‌توانند سه‌شنبه (۲۸ شهریورماه) ساعت ۱۴ تا ۱۶ به سالن کنفرانس ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه یا از طریق نشانی live.kpf.ir/ch/neshast به صورت مجازی برنامه را دنبال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها