جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ برگزار می‌شود

نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ به همت اتحادیه چاپخانه‌داران تهران آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

بهنام نجفی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از برگزاری نخستین دوره MBA تخصصی صنعت چاپ خبر داد و گفت: این دوره‌ با هدف ارتقای سطح دانش صنعت چاپ، آمیختگی تجربه و دانش، آشنایی با تغییرات فناوری و منعطف شدن صنعتگران به تجارت در جهان پر تغییر امروز برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: این دوره با مدرک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با قابلیت ترجمه رسمی است که با حمایت و پشتیبانی اتحادیه چاپخانه‌داران برگزار خواهد شد.
 
نجفی با بیان اینکه آموزش، تجربه بازدید و شبکه‌سازی ازجمله مباحث این دوره خواهد بود، عنوان کرد: طرح مباحثی درباره مدیریت سرمایه، همچنین فناوری‌های نوین و هوش مصنوع در صنعت چاپ و بسته‌بندی، همچنین اصول سازمان و مدیریت کسب و کار در این دوره ارائه خواهد شد.
 
وی با اشاره به سایر موضوعات این دوره، گفت: تحلیل تطبیقی صنعت چاپ و بسته‌بندی در ایران و جهان، آشنایی با سازمان‌ها و نهادهای بالادستی و ناظر، مباحث قانونی و حقوقی در صنعت چاپ و بسته‌بندی و آینده‌پژوهی در صنعت چاپ و بسته‌بندی در فهرست سرفصل‌های دوره قرار دارد.
 
به‌گفته وی، این دوره‌ آبان‌ماه امسال برگزار خواهد شد و یکی از سرفصل‌های این دوره بازدید حضوری از چاپخانه‌ها است و افراد می‌توانند چالش‌های مدیریت و مسائل جاری در صنعت چاپ و بسته‌بندی و آشنایی با فرایندهای جاری را به‌صورت حضوری و عملی بیاموزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها