یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود / حضور ۱۲۰ ناشر

همدان - معاون نشر و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان، سردار علی ناظری عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس همزمان با کنگره شهدا در همدان برگزار می‌شود اظهار کرد: این رویداد یک فرصت مغتنم برای استان است و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای هرچه بهتر برگزاری نمایشگاه پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سایت بین‌المللی نمایشگاه همدان برگزار خواهد شد، گفت: از ۱۲۰ ناشر تخصصی دفاع‌مقدس برای شرکت در نمایشگاه دعوت شده و قرار است حدود ۸ هزار عنوان کتاب وارد نمایشگاه شود.

سردار ناظری تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب دفاع‌ مقدس در دوره‌های قبلی معمولا در بازه زمانی هفت روزه انجام شده و در این دوره هم همزمان با برگزاری کنگره شهدای استان همدان در اواسط مهرماه برگزار می‌شود.

معاون نشر و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به بخش مقاومت این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با پیگیری سپاه قدس، یکی از کشورهای حوزه مقاومت از جمله سوریه، یمن، لبنان یا عراق در نمایشگاه با حضور مسئولان کشوری خود نشست‌های تخصصی برگزار خواهند کرد که بخش قابل توجه این رویداد خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه قرار است بخشی از آثار و کتب تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب به نمایش درآید، عنوان کرد: بخش‌های ویژه و جنبی مثل کودک و نوجوان برای این رویداد در نظر گرفته شده که استان همدان در این حوزه از قابلیت بالایی برخوردار است.

سردار ناظری به مردمی‌ بودن نمایشگاه تاکید و با اشاره به لزوم تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده برای این رویداد ملی و بزرگ اضافه کرد: حوزه‌هایی مثل قرآن، عفاف و حجاب، جنگ نرم، استکبارستیزی و … در این نمایشگاه غرفه‌های مخصوصی خواهند داشت که امیدواریم روزهایی همچون نمایش فصل شیدایی با برپایی این نمایشگاه برای مردم همدان رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها