سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با شهردار ارومیه دیدار کرد

آذربایجان‌غربی- علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با حضور در دفتر شهردار با شهردار ارومیه دیدار و گفت و ‌گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه،  علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با حضور در دفتر شهردار با شهردار ارومیه دیدار و گفت و ‌گو کرد.

در این دیدار، علی‌رضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اهدای لوح سپاس از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از  حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه بدلیل خدمات ارزشمند و تلاش‌ در تدوین برنامه‌های نوآورانه، مشارکت‌جویانه، موثر و منجسم و ارایه به هشتمین دوره جشنواره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران قدردانی کرد.

 
هشتمین دوره طرح پایتخت کتاب ایران برگزار و ارومیه نیز به همراه ۱۱ شهر دیگر به عنوان شهر دوستدار کتاب و کاندیدای پایتختی کتاب ایران انتخاب شد.

۱۰۵ شهر وارد این رقابت شدند که ۷۶ شهر به‌طور کامل مراحل ارسال مدارک و ثبت‌نام را طی کردند و 12 شهر منتخب شده که شهر ارومیه نیز جزو شهرهای انتخابی عنوان پایتخت کتاب شده است.

شهر ارومیه در این طرح در کنار شهرهای آمل، اصفهان، اوز، رابر، سبزوار، سمنان، شاهین‌شهر، صدرا، فومن، قزوین و کرج تحت عنوان ۱۲ شهر دوستدار کتاب انتخاب شدند.

مراسم تقدیر از نامزدهای هشتمین دوره رویداد پایتخت کتاب ایران سه‌شنبه ۲۴ مرداد با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، فرشید مرامی، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و  جمعی از فرهیختگان مهمان استانی در مجموعه فرهنگی آزادی تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها