سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
معرفی کتاب «نادانی دشمن ماست» به زبان اشاره

قم- به همت کتابداران بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی قم و با همکاری انجمن باغچه‌بان، کتاب «نادانی دشمن ماست: پنج حدیث از امام حسن عسگری (ع)» از منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه ناشنوایان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، کتاب «نادانی دشمن ماست: پنج حدیث از امام حسن عسگری (ع)» نوشته محمد مهاجرانی از منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ویژه ناشنوایان در قالب یک ویدئو معرفی شد.
 
این ویدئو با معرفی معصومه امید، کتابدار کتابخانه مرکزی قم و ترجمه زبان اشاره مبینا رافع، عضو کتابخانه و از اعضای انجمن باغچه‌بان تولید شده است.
 
بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی قم با۲۵۰ عنوان کتاب به عنوان اولین بخش ناشنوایان کتابخانه‌های عمومی استان قم از اسفند ماه سال 1401 و همزمان با افتتاح کتابخانه در حال خدمت به گروه‌ها و انجمن‌های ناشنوایان استان است.
 
دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، به میزبانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بخش‌های فردی یا گروهی و خانوادگی، به دو شیوه مکتوب و الکترونیک از بهمن ماه سال 1401 آغاز شده و تا پایان مهر ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها