دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
مسابقه کتابخوانی «دین و دولت در اسلام» برگزار می‌شود

زنجان- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی «دین و دولت در اسلام» به مناسبت هفته دولت و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزارمی‌شود.

عباس برزگر در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: شهيدان گرانقدر رجايی و باهنر مصداق كامل دینداری و خدمت‌رسانی به مردم بودند، اما دشمن همین روحیه را برنتابید و در صدد شهادت آنها برآمد.

وی با اشاره به اینکه هر سال با هدف ترویج سیره زندگی شهیدان رجایی و باهنر برنامه‌های متعددی از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی می‌شود، افزود: این برنامه‌‎ها در قالب یادواره و همچنین برنامه‌های فرهنگی اجرایی می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز همزمان با هفته دولت مسابقه کتابخوانی «دین و دولت در اسلام» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزارمی‌شود، اضافه کرد: منبع این مسابقه کتاب دین و دولت در اسلام از «محمد منصور نژاد» است.

برزگر گفت: «دين، ساختار و خاستگاه حكومت و دولت»، «ضرورت وجود حكومت در اسلام»، «اقتدار و مشروعيت حكومت در اسلام»، «حكومت در فقه شيعه در دوران غيبت»، « قوه مجريه در حكومت»، «اندیشه تفکیک، دين و حكومت در اسلام»، «احیای تفكر دينی امام خمینی (ره)» از بخش‌های این کتاب است که سوالات نیز پیرامون همین موضوعان مطرح شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت شرکت در مسابقه تا ۲۵ شهریور ماه اعلام شده است، افزود: برندگان این مسابقه کتابخوانی طی مراسمی در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها