یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
تأملی در لذت خوشی‌های ساده

نویسندگان این کتاب با توجه به تجربه‌هایشان در داشتن آثار پرفروش در این اثر مهم‌ترین و بهترین نقل قول‌ها و داستان‌هایی که برای درک عناصر کلیدی برای یک زندگی خوب لازم است را در این کتاب برای خوانندگان هایلات کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) امروزه انتخاب‌های درست و داشتن رفتارهایی که کمترین آسیب را به فرد و جامعه بزند از جمله مهم‌ترین دغدغه افراد در زندگی شخصی، خانوادگی و محیط‌های جمعی است. حس کردن این نیاز باعث شده است که کتاب‌هایی با موضوعات سبک زندگی و موارد وابسته به آن مورد توجه بخش بزرگی از خوانندگان قرار بگیرند. کتاب «هایلایت‌های زندگی؛ آموزشی کوتاه برای زندگی عاقلانه و انتخاب درست» به قلم «اچ جکسون براون» و «راشل پنینگتون» نیز از جمله این آثار است که با ترجمه سمیه اصغری ساراجوق و به همت نشر کامک در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در دنیای ارتباطات امروزی با وجود موجود بودن بسیاری از اطلاعات فرصت کافی برای بهره‌مندی از آن‌ها برای همگان وجود ندارد. به عبارتی برای داشتن یک زندگی خوب و انتخاب بهترین توصیه‌ها چطور بتوانیم به بهترین آن‌ها دست پیدا کنیم؟ وقتی دانش‌آموزان می‌خواهند مهم‌ترین قسمت‌های یک درس را به خاطر بسپارند، آن‌ها را با رنگ‌های روشن از جمله رنگ زرد هایتلات می‌کنند. این کلمات آن‌هایی هستند که برای درک موضوع و قبولی در آزمون باید با دقت بیشتری بررسی شوند.

نویسندگان این کتاب نیز با توجه به تجربه‌هایشان در داشتن آثار پرفروش در این اثر مهم‌ترین و بهترین نقل قول‌ها و داستان‌هایی که برای درک عناصر کلیدی برای یک زندگی خوب لازم است را در این کتاب برای خوانندگان هایلات کرده‌اند.

با توجه به گستردگی موضوعات برای داشتن یک زندگی خوب کتاب هایلایت‌های زندگی مجموعه‌ای از مهم‌ترین موضوعات زندگی را جمع‌آوری کرده است: مهرورزی، سخاوت، لذت‌های ساده، نگرش، ازدواج و فرزندپروری.

این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌ها و روایت‌ها راجع به برخی از مهم‌ترین موضوعات زندگی است. از جمله اهمیت برخورد محبت‌آمیز و سخاوتمندانه با دیگران، حفظ رابطه‌های پربار با آن‌هایی که دوستشان داریم، انتخاب رفتارهایی که به ما کمک می‌کنند از روزمرگی گذر کرده و به رضایتمندی برسیم، رضایتی که از قدردانی و لذت خوشی‌های ساده به دست می‌آید.

کتاب «هایلات‌های زندگی؛ آموزشی کوتاه برای زندگی عاقلانه و انتخاب درست» در 137 صفحه، شمارگان 100 نسخه و قیمت 139 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها