شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
«خنگول نیستیم، بدشانسیم» به بازار کتاب آمد

رمان طنز نوجوان «خنگول نیستیم، بدشانسیم» نوشته سپیده نیک‌رو با تصویرگری نازنین جمشیدی از سوی کتاب‌های مهتاب (واحد کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، رمان طنز نوجوان «خنگول نیستیم، بدشانسیم» (و ملاقات با دست خونین) روایتی است از سفری نوروزی به مازندران. سفری که قرار بود گرم و کوتاه باشد؛ اما سرد و طولانی و عجیب شد.

سارا هیچ دوست ندارد که تعطیلات نوروزی‌اش را با کلی رختخواب و یک چادر مسافرتی در چالوس بگذراند. آن هم وقتی که دوست و همکلاسی‌اش به چالوس آمده و ممکن است بخواهد او را ببیند؛ اما برادر دوقلویش پارسا عاشق مسافرت است.

توی این سفر پرماجرا، غم، شادی، دردسر، بدشانسی، خوش‌شانسی، ترس و وحشت به هم آمیخته است و مسافران داستان با آدم‌های جدید و موقعیت‌های خنده‌دار زیادی روبه‌رو می‌شوند. نصباله‌ها در این سفر، توی سیل و آتش‌سوزی گیر می‌کنند، با دست خونین ملاقات می‌کنند، ورد مخصوص مبارزه با جن اختراع می‌کنند و خلاصه از پس همه‌چیز برمی‌آیند؛ اما هر اتفاقی که می‌افتد باور کنید که آنها ممکن است بدشانس باشند؛ اما خنگول نیستند.

این کتاب به نویسندگی سپیده نیک‌رو با تصویرگری نازنین جمشیدی در ۱۲۲ صفحه مصور و به بهای ۱۰۰ هزار تومان از سوی انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها