چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
حمایت مالی شهرداری زنجان از جشنواره داستان نویسی

زنجان- رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان گفت: در راستای حمایت از برنامه‌های فرهنگی، شهرداری و شورای شهر زنجان از دومین جشنواره داستان نویسی به مبلغ 115 میلیون تومان حمایت می‌کند.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه در شورای شهر زنجان، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی است به همین خاطر بودجه سازمان فرهنگی در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با تأکید بر زمان‌بر بودن شروع هر نوع حرکتی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان یادآور‌ شد: برای رشد روزافزون فعالیت‌ها در شهر نباید انتظار انجام امور در کوتاه‌مدت را داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان با اشاره به افزایش بودجه سازمان فرهنگی از یک میلیارد تومان در سنوات گذشته به حدود 40 میلیارد تومان در سال جاری افزود: همین امر نشان از دید وسیع شورا و شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی و توجه به آنهاست.

مرادلو با بیان اینکه از ابتدای سال جاری چند برنامه مهم فرهنگی در قالب تولید فیلم و کتاب توسط سازمان فرهنگی حمایت شده است، اضافه کرد: اخیرا هم بحث حمایت از جشنواره اندیشه قلم در کمیسیون فرهنگی مطرح و در صحن شورا هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در نظر است به منظور مساعدت برای اجرای برنامه‌های شاخص با محتوای علمی و فرهنگی در قالب برگزاری دومین جشنواره داستان نویسی در سطح مدارس زنجان 115 میلیون تومان از محل برنامه‌های مدیریت محله هزینه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه جشنواره اندیشه قلم کار زیرساختی و تربیتی است و با هدف تقویت بنیان قصه و شعرگویی در بین نوجوانان برگزار می‌شود، اضافه کرد: خوشبختانه بازخورد خوبی از این جشنواره از سوی نوجوانان را شاهد هستیم.

مرادلو افزود: استعدادیابی و جذب دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند و نیز برگزاری فعالیت علمی و ادبی که نوجوانان مسجدی و بسیجی متولی آن هستند، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها