سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران رونمایی شد

پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران و چهارمین همایش ملی علوم فناوری چاپ با حضور مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، مراسم رونمایی از پوستر نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران، دوشنبه (31 مردادماه) در موسسه فرهنگی صبا انجام شد.
 
این مراسم با حضور علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلال ذکایی، نایب‌رئیس اتحادیه لیتوگرافان، غلامرضا شجاع، مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان، محمد بیطرفان، رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره انجمن علمی فناوری چاپ ایران برگزار شد.
 
در این مراسم، محمد بیطرفان با ارائه گزارشی از برگزاری هفته علوم و فناوری چاپ ایران، از افتتاحیه آن یکشنبه  (5شهریور‌ماه) ساعت 10 تا 12 خبر داد.
 
وی ادامه داد: این برنامه یکی از کارهای کم‌نظیر و بی‌نظیر در صنعت چاپ کشور است که نه‌تنها در صنعت چاپ، بلکه همه صنایع کشور است که با تعامل و هم‌افزایی همه تشکل‌ها، متولیان و ذی‌نفعان صنعت چاپ همراه است.
 
وی افزود: یکی از افتخاراتی که طی 9 سال در این هفته دنبال شده این است که نقش بسزایی در ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنعت داشته است، از سوی دیگر یکی از استراتژی‌ها با نگاه آینده‌نگرانه و پژوهشی در صنعت چاپ که یکی از حوزه‌های مغفول در این صنعت است توانستیم دنبال کنیم.
 
نهمین نکوداشت هفته علوم و فناوری چاپ ایران با شعار «صنعت چاپ، صنعت فناور» از 5 تا 11 شهریورماه با مشارکت، تعامل، همکاری و حضور تشکل‌های صنفی سراسر کشور، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان، استادان دانشگاه، نخبگان و پژوهشگران، دانشجویان، کارشناسان، صاحبنظران خانواده بزرگ صنعت راهبردی چاپ کشور برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها