چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
هشتمین رویداد صنعت چاپ خراسان شمالی برگزار خواهد شد

خراسان شمالی- معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با حضور فعالان حوزه چاپ و نشر هشتمین رویداد صنعت چاپ خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباس سرشته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد اظهار کرد: صنعت چاپ یکی از بزرگترین صنایع فرهنگی و تکمیل کننده به شمار می‌آید که ما می‌توانیم از طریق آن فرهنگ خود را صادر کنیم.
 
وی با بیان اینکه دست‌اندرکاران حوزه چاپ از جایگاه خاصی برخوردار هستند، افزود: زندگی اجتماعی بشر در ابعاد مختلف با این هنر در ارتباط بوده و تاریخ مرهون این صنعت و قشر فعال در آن است.
 
سرشته با اشاره به برگزاری این رویداد خاطر نشان کرد: هشتمین رویداد صنعت چاپ خراسان شمالی در دهه اول مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اهداف این رویداد تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد کمک به رشد و ارتقا این صنعت است چرا که صنعت چاپ نقش بی‌بدیلی در توسعه صادرات غیر نفتی دارد.
 
سرشته در پایان افزود: ۵۴ واحد چاپ و صنایع وابسته اعم از چاپخانه، چاپ سلیک، چاپ دیجیتال و چاپ صنعتی در استان خراسان شمالی با ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها