چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
چاپ ۲۵ عنوان کتاب کودک و نوجوان با محوریت شهدای همدان

همدان - دبیر کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان از چاپ ۲۵ عنوان کتاب کودک و نوجوان با محوریت شهدای همدان همزمان با کنگره شهدا خبر داد‌.

محسن صیفی‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در همدان با بیان اینکه به کودکان و نوجوانان در کنگره شهدا به صورت ویژه پرداخته شده است، اظهار کرد: ۲۵ عنوان کتاب با محوریت کودک و نوجوان در دست چاپ است که شاید تا به حال در کنگره‌ شهدای کشور چنین اتفاقی را نداشتیم.
 
وی با بیان اینکه در همدان کتاب‌های فاخری با سوژه‌های قوی در طراز ملی تالیف شده است عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم با افراد توانمند در حوزه ادبیات، مجله زنگ حماسه را احیا کنیم که یک کار بومی و استانی است.
 
 دبیر کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان خاطرنشان کرد: قرار است حدود ۱۰ هزار نسخه از مجله چاپ شود که در این زمینه چون جامعه هدف ما دانش‌آموزان هستند، آموزش و پرورش همکاری لازم را دارد.
 
وی به چاپ ۱۰ جلد کتاب آقای ورزش در ایام کنگره اشاره کرد و گفت: این کتاب خاص، در سطح کشور شاخص است که مربوط به زندگی و فعالیت ورزشی شهید علیرضا شمسی‌پور است.
 
صیفی‌کار خاطرنشان کرد: با توجه به اسناد و مدارک در مورد این شهید عزیز، فعالیت او در ۱۰ رشته ورزشی نوشته شده و تصویرگری آن تا پایان مردادماه به اتمام خواهد رسید.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها