سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
پیوند جامعه و کتاب باید تقویت شود

هرمزگان- در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان «بندرخمیر»، تقویت پیوند جامعه و کتاب مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، معاون فرماندار
«بندرخمیر» در دومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به تقویت پیوند جامعه و کتاب با ارائه طرح‌ها و برنامه‌ریزی درست تاکید کرد.

در ابتدای جلسه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی «بندرخمیر» ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، دستور کار جلسه با موضوع بررسی مصوبات جلسه قبل و بررسی عملکرد فعالیتهای انجمن درسال گذشته را خواند.

صادق دهقان‌ برخی از شاخص‌های انجمن در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و در برخی موارد نیز تاکید کرد به همکاری و همیاری بیشتری نیاز است.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی نقاشی، طراحی و خیاطی از جمله فعالیت‌های فرهنگی و هنری کتابخانه در فصل تابستان است و برنامه «شب شعر» نیز هر هفته در کتابخانه برگزار می‌شود.

در پایان جلسه، معاون فرماندار نیز ایام شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش را تسلیت گفت و افزود: باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت پیوند جامعه و کتاب با ارائه طرح ها و برنامه ریزی درست در جهت بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها گام های موثری برداریم.

بهنام کریمی اضافه کرد: کتاب وکتابخوانی ابزار توسعه فرهنگ است و تاثیر مستقیمی بر افزایش آگاهی اجتماعی و توسعه فرهنگی یک شهرستان دارد و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی «بندرخمیر» به ریاست بهنام کریمی -معاون سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور اعضای انجمن، امروز در کتابخانه عمومی «میثاق» این شهرستان برگزار شد.

شهر تالابی «بندرخمیر» یکی از شهرهای زیبا و گردشگری استان هرمزگان در جنوب ایران است. این شهر در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی بندرعباس و ۱۱۰ کیلومتری خاور بندرلنگه واقع شده و مرکز شهرستان خمیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها