یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری برگزار می‌شود

رئیس هیات‌مدیره شرکت رویداد برساز، از برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آفتاب خبر داد.

رضا رحمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری در مهر‌ماه سال جاری، گفت: این نمایشگاه با هدف نفوذ به بازارهای بین‌المللی و منطقه ایجاد برگزار می‌شود، با توجه به توانمندی‌های داخلی در حوزه ساخت ماشین‌آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی این نمایشگاه تلاش دارد، سهمی در به‌دست آوردن بازاری در منطقه و افزایش سهم صادراتی کشور در حوزه ماشین‌آلات و خدمات چاپ داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه این رویداد 10 تا 13 مهرماه برگزار خواهد شد، افزود: نمایشگاه همواره با تاکید بر تخصص‌گرایی تلاش دارد با هدف جذب حداکثری بازدیدکنندگان و خریداران بین‌المللی بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌های تولیدات داخلی در کنار رقبای بین‌المللی برای مشارکت‌کنندگان فراهم سازد.
 
رحمانی همچنین از تشکیل پنجمین پاویون تخصصی صنعت کاغذ، ورق و کارتن در این رویداد خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت 15 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و 120 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.
 
وی با اشاره به تمرکز این نمایشگاه بر عرضه و نمایش ماشین‌آلات حوزه چاپ و بسته‌بندی، گفت: تفاوت این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های دیگر عرضه و معرفی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حوزه‌های مختلف صنعت چاپ است که از سوی ماشین‌سازان و فعالان بخش‌های مختلف آن در این رویداد ارائه خواهد شد.
 
رحمانی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی خبر داد و یادآور شد: این نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و آموزشی با مشارکت دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین استادان حوزه چاپ برگزا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها