جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
31 تیرماه آخرین مهلت شرکت در مسابقات کتابخوانی غدیر و عفاف و حجاب

زنجان- مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: ۳۱ تیرماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» و « فلسفه حجاب» است.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان افزود: به مناسبت دهه ولایت فراخوان دو مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» و «فلسفه حجاب» منتشر شده و استقبال از آن مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه این دو مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: 31 تیرماه آخرین مهلت شرکت بچه‌های مسجد در این مسابقات است.

اسلامی اضافه کرد: منبع مسابقه کتابخوانی « فلسفه حجاب» کتاب مسئله حجاب استاد مرتضی مطهری است که شرکت کنندگان باید از داخل مطالب این کتاب به سوالات پاسخ دهند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در این مسابقه از طریق سامانه بچه‌های مسجد انجام می‌شود، اضافه کرد: به برگزیدگان نیز به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان از ادامه‌دار بودن برگزاری این مسابقات در مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و با هدف ارتقای سطح مطالعه و همچنین افزایش سطح معلومات و اطلاعات اعضای کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها