پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
مسابقه کتابخوانی «حریم ریحانه» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

آذربایجان‌غربی-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: به‌مناسبت روز حجاب و عفاف مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «حریم ریحانه» در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: به مناسبت روز حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی «حریم ریحانه» به همت این اداره کل و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با محوریت کتاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در راستای کتاب «حریم ریحانه: اولین و تنها دایره المعارف پوشش و عفاف کشور» از انتشارات تلاوت آرامش در استان اجرا می‌شود.

معصومی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت دریافت فایل منبع و شرکت در مسابقه می‌توانند از 21 تیر تا 21 مردادماه به سامانه مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی اینترنتی نهاد مراجعه کنند.
 
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: این مسابقه در سطح استانی بوده و پس از اتمام زمان مسابقه، به برگزیدگان جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

وی هدف این مسابقه را گسترش فرهنگ کتابخوانی، جهاد تبیین و بالا بردن دانسته‌های دینی اقشار جامعه به خصوص بانوان و دختران عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها