چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
دومین ویژه برنامه «کاروان جهادی رضوی» در مدارس ابتدایی روستایی میاندوآب

آذربایجان‌غربی-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب گفت: کاروان جهادی کتابخوانی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، با هدف ترویج جشنواره رضوی راهی مدارس ابتدایی روستایی شد.

رامین وحدانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در میاندوآب، گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندوآب با هدف ترویج جشنواره کتابخوانی رضوی و تسهیل دسترسی دانش آموزان روستایی به منابع جشنواره، کاروان جهادی کتابخوانی را راهی مدرسه ابتدایی دخترانه شهید اشرفی اصفهانی روستای گل سلیمان آباد کرد.

وی افزود: این کاروان با تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی شامل نقاشی، روزنامه دیواری، اوریگامی، قصه گویی و اهدای جوایز و توزیع نشریات به دنبال ایجاد شرایط مساوی و متعادل دسترسی به امکانات فرهنگی و کتابخوانی برای تمام کودکان و دانش آموزان است.

وحدانی ادامه داد: تدارک و ارسال کاروان جهادی کتابخوانی به مناطق حاشیه‌ای و روستاها طرحی ابتکاری است که اخیراً از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به اجرا در آمده و طی آن دانش‌آموزان مدارس روستایی و کودکان مناطق حاشیه‌ای با کتابخانه و فرهنگ کتابخوانی آشنا شده و به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآمده‌ اند.

به گزارش ایبنا؛  دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از روز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۱ مهرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد و علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به نشانی اینترنتی مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها