دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
فراخوان ارسال داستان‌های کوتاه دفاع مقدس در کرمانشاه اعلام شد

کرمانشاه - مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا از آغاز فراخوان ارسال داستان‌های کوتاه و خاطره‌گویی پیرامون سال‌های دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ مهرداد قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، گفت: مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرارگاه منطقه‌ای غرب تصمیم دارد در راستای حفظ و جمع‌آوری خاطرات دفاع مقدس از پیشکسوتان و بازنشستگان دفاع مقدس دعوت به همکاری کند.

وی افزود: این فراخوان در سه محور داستان‌های کوتاه، خاطره‌گویی با مضمون خاطرات سنگر، بیان خاطرات شفاهی جنگ و عملیات‌های انجام شده در جبهه میانی سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، نفت شهر و سومار است.

قنبری اضافه کرد: خاطرات و داستان‌های کوتاه، حداکثر در پنج صفحه یا به صورت چهاردقیقه پیام صوتی در پیام رسان ایتا به شماره 09058064148 ارسال کنند.

وی با تاکید براینکه به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود، افزود: مدیریت حادم آماده ثبت و ضبط خاطرات و ناگفته‌های داوطلبان از دوران دوفاع مقدس در روزهای سه شنبه از ساعت 9تا 13 و 30دقیقه است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا آخرین مهلت ارسال آثار را تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان در اردیبهشت 1403 اعلام کرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها