شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
ساخت کتابخانه فال‌اسیری شیراز ۳۰ درصد پیشرفت دارد

شیراز- شهردار منطقه 11 شیراز با اشاره به اینکه پروژه ساخت کتابخانه فال‌اسیری از اواخر سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی شده، از پیشرفت ۳۰ درصدی آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در شیراز، علی فراشائیان طی بازدیدی آخرین وضعیت پروژه در حال ساخت کتابخانه همگانی فال اسیری را بررسی کرد.

شهردار منطقه 11 در گفت‌وگو با پیمانکاران و مشاوران این پروژه شاخص فرهنگی در جریان مسائل فنی، اجرایی و مالی آن قرار گرفت.

وی در خصوص مشخصات این کتابخانه گفت: این کتابخانه، یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی در کلان‌شهر شیراز است که می‌تواند به یک مرکز برجسته فرهنگی تبدیل شود و خدمات بی‌شماری را به شهروندان ارائه کند.

وی با تاکید بر اینکه ساخت این کتابخانه می‌تواند زمینه‌ساز گسترش فرهنگ کتابخوانی و روی آوری نوجوانان و جوانان به دانش و دانش اندوزی شود، اظهار کرد: این پروژه با ۲۵۰ مترمربع زیربنا و در پنج طبقه و با اعتباری نزدیک به ۱۷ میلیارد ریال در بولوار جانبازان ابتدای خیابان فال‌اسیری شرقی واقع شده است.

فراشائیان با اشاره به اینکه پروژه ساخت کتابخانه فال‌اسیری از اواخر سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی شده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: بتن‌ریزی سقف طبقه سوم کتابخانه انجام شده است و تلاش می‌کنیم این پروژه هرچه زودتر به پایان برسد تا شهروندان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها