شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی برگزار می‌شود

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی با موضوع تصویب اصلاح موادی از اساسنامه و انتخاب اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره و بازرس برگزار خواهد شد.

کاظم آرمان‌پور، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت‌مدیره برای برگزاری مجمع عمومی فو‌ق‌العاده انجمن، توضیح داد: موضوع اصلاح ایرادات اساسنامه در انجمن مطرح بود؛ بنابراین هیئت مدیره با کمک هیئت مدیره شورای بازنگری انجمن از بهمن‌ماه 1401 با مرور و بررسی اساسنامه بر اصلاح اشکالات تمرکز کردند.
 
وی افزود: ایرادات اساسنامه انجمن، شناسایی شده و قرار است در مجمع عمومی پیش‌ رو که 18 تیرماه برگزار خواهد شد با حضور اعضا درباره آن بحث و تبادل‌نظر شود.
 
آرمان‌پور با بیان اینکه موضوع دیگر مجمع آتی انجمن انتخاب اعضای علی‌البدل هئت‌مدیره و بازرس قانونی با حضور اعضا است، گفت: ارائه گزارش هیئت‌مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصمیم‌گیری درباره صورت‌های مالی منتهی به پایان اسفند 1401، تصویب بودجه سال 1402 و تعیین میزان حق عضویت سالانه و حق ورودیه از دیگر مباحثی است که در این مجمع بررسی خواهد شد.
 
به گزارش ایبنا؛ مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی یکشنبه ۱۸ تیر ساعت ۱۵ در میدان انقلاب، خیابان منیری جاوید، تقاطع شهدای ژاندارمری، پلاک 57 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها