چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
«کارگاه آموزشی، ازدواج موفق؛ خانواده سالم» برگزار شد

هرمزگان- «کارگاه آموزشی، ازدواج موفق؛ خانواده سالم» ویژه کارکنان اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، کتابداران و اعضای کتابخانه‌ها به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان گفت: این کارگاه ۲ ساعته با مدرسی شیوا نظری روان شناس و مشاور خانواده ویژه کارکنان اداره کل امور کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، کتابداران و اعضای کتابخانه ها به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

امینه دریانورد افزود: در این کارگاه آموزشی کاربردی، پیرامون سرفصل‌های مهم اعم از انتظارات غیرمنطقی و مشکل ساز در خصوص ازدواج از طرف زوجین؛ بلوغ  فکری، عاطفی و اقتصادی زوج ها؛ کسب مهارت‌های پیش از ازدواج مثل فکر کردن و تصمیم گرفتن و همچنین شناخت هیجانات و احساست طرف مقابل، مدیریت مالی، فلسفه ازداوج از جنبه مثبت و منفی، سنین مناسب ازدواج برای دختران و پسران، ویژگی‌های و خصوصیات رفتاری زوجین در موقعیت‌ها و شرایط مختلف در ارتباط با خانواده و جامعه مسئولیت‌پذیری و باورهای غلط در ازدواج، بحث و تبادل نظر شد.

این کارگاه با همکاری مرکز روانشناختی دانشگاه آزاد  اسلامی واحد بندرعباس، اداره کل بهزیستی استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، سه شنبه ۳۰ خرداد ماه در سالن همایش اداره کل کتابخانه‌های استان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها