سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
روایتی از زیبایی‌های بخشش برای کودکان در کتاب «خوشه طلایی»

کتاب «خوشه طلایی» به قلم افسانه موسوی گرمارودی با تصویرگری فاطمه متاًلّه، روایتی از زیبایی‌های بخشش برای کودکان است که به تازگی از سوی به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این اثر، ماجرای خوشه گندمی روایت می‌شود که چندماه صبر کرده تا دانه‌هایش برسند؛ آن‌وقت به آسیاب برود و نان شود؛ ولی زمانی که از خواب بیدار شد، دید هیچ خوشه‌ای در مزرعه نیست. همه خوشه‌ها به آسیاب رفته بودند.
خوشه طلایی در مسیر رفتن به آسیاب، بخشی از دانه‌های خود را به جوجه‌های کوچولو ، زمین و ... می‌بخشد و با رفتارش، مهربانی و بخشندگی را می‌آموزد و کودک را با زیبایی های بخشش آشنا می‌کند.
افسانه موسوی گرمارودی، نویسنده، ویراستار، سردبیر رشد نوآموز و مدرس دانشگاه است. او در این اثر برای نگارش داستان تازه‌اش، به سراغ گروه سنی پیش از دبستان رفته و با روایت داستان تخیلی از یک خوشه گندم، کودکان را با زیبایی‌های مهربانی و بخشش آشنا کرده است.
این اثر که تصویرگری فاطمه متاًلّه زیبایی دو چندانی به آن بخشیده است دارای تصاویری با رنگ‌آمیزی شاد است که برای کودکان مناسب است و سبب ارتباط بهتر کودک و درک او از داستان می‌شود.

کتاب «خوشه طلایی» در ۱۶ صفحه مصور رنگی با شمارگان دو هزار نسخه منتشر شده و به بهای ۳۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد، تهران و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین کودکان می‌توانند برای دریافت این کتاب و مشاهده سایر آثار به نشانی فروشگاه اینترنتی کتاب به‌نشر www.behnashr.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها