سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کارگاه «ازدواج بدون شکست» در کتابخانه ابن شهر آشوب ساری برگزار شد

مازندران – رئیس کتابخانه‌های عمومی ساری از برگزاری ویژه برنامه فرهنگی «ازدواج بدون شکست» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از ساری، ابوذر علیزاده صبح سه‌شنبه در حاشیه برگزاری ویژه برنامه فرهنگی «ازدواج بدون شکست»  همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در  کتابخانه عمومی ابن شهر آشوب ساروی، اظهار کرد: در این کارگاه درباره بنیان و اساس ازدواج موفق، مراحل ازدواج و تکنیک‌های ازدواج سالم توضیحاتی ارائه شد.
 
وی افزود: کسب‌ آگاهی‌ها و مهارت‌های لازم برای ایجاد یک رابطه سالم از جمله  دوران آشنایی موفق از عواملی است که در شناخت طرفین از یکدیگر بسیار کارآمد و در موفقیت ازدواج موثر است.
 
رئیس کتابخانه‌های عمومی ساری گفت: خانواده در کشور ما  نهاد مقدسی است که نقش اساسی در فرهنگ‌سازی و سلامت افراد جامعه دارد و شروع تشکیل خانواده موفق با ازدواج موفق و عقلانی و مناسب است که در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی، استادان و متخصصان موضوعی وظیفه دارند راهکارهای ازدواج درست و آسان را برای جوانان ارائه دهند.

این مسئول تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی وظیفه ذاتی خود می‌داند در حد توان به سلامت جامعه و خانواده کمک کند و برای همین در طول سال و در مناسبت‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی مختلف را در سطح کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌کند.
 
علیزاده گفت: با توجه به نیاز جامعه به کارگاه‌های روانشناسی و مهارت زندگی، این نشست‌ها به شکل مستمر در کتابخانه‌های عمومی ساری برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها