جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کتابی از ۱۰۰ عکس تأثیرگذار تاریخ

انتشارات هونر با ۷ عنوان جدید در شاخه‌های مختلف هنری به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات هونر با ۷ عنوان جدید در شاخه‌های مختلف هنری به نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ آمد.

کتاب «چگونه مانند یک گرافیک دیزاینر بزرگ بیندیشیم» از دبی میلمن به تبیین فنون و تکنیک‌های گرافیک می‌پردازد. ترجمه این اثر بر عهده سیدمحمدامین حیدری بوده است.

نمایشنامه «راز گویا» داستانی کلاسیک است که در انگلستان قدیم روایت می‌شود. نویسنده این کار مارکو بلپولیتی و مترجم آن یلدا معمار است.

«۱۰۰ عکسی که جهان را تغییر داد» از رابرت سالیوان منبع خوبی برای علاقه‌مندان و هنرجویان عکاسی است تا بدانند چگونه با یک فریم می‌توانند تفکر ایجاد کنند. این کتاب به‌قلم رابرت سالیوان نوشته شده و سیدجواد شبانی آن را به فارسی برگردانده است.

کتاب «درس‌های کارگردانی در گفت‌وگو با اینگمار برگمن» از مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای برگمن استخراج شده که رافائل شارگل گردآوری آن و سیدعلی امام‌زاده ترجمه آن را بر عهده گرفته است.

«انواع شیوه‌های پژوهش در تولید فیلم مستند» از مهدی خرد، منبعی دانشگاهی برای درس روش تحقیق است که چگونه افراد از یک معضل به یک روش و یک بانک از داده آماری دست پیدا کنند.

کتاب «شناخت مواد و ابزارهای هنری» از سمیرا نصر اصفهانی و کتاب «ریخت‌شناسی؛ پیکرک‌های انسانی عصر مفرغ در ایران باستان و آسیای میانه» از سمیرا نصر اصفهانی و علیرضا طاهری، دیگر کتاب‌های جدید نشر هونر هستند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها