جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
آثار علما و فقهای ربانی را به جامعه تشنه معارف ولایی عرضه کنیم

مدیر غرفه نشر راسخون با بیان اینکه جوانان، تشنه رابطه معنوی و صمیمانه با علمای ربانی هستند، تاکید کرد: آثار علما و فقهای ربانی را بايد به جامعه تشنه معارف ولایی عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام حسین عبداللهی مدیر غرفه انتشارات راسخون، مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله کریمی جهرمی با اشاره به ظرفیت نمایشگاه کتاب1402 در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یک رویداد بزرگ فرهنگی است و ظرفیتی دارد که می‌تواند خلأهای فرهنگی موجود در جامعه را پر کند.
 
وی به آثار آیت‌الله کریمی جهرمی پرداخت و افزود: قریب به ۱۰۰ عنوان از آثار فقهی، تفسیری، اعتقادی، حدیثی، سیره و تراجم در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان به فقه و اخلاق گذاشته شده است.

عبداللهی اضافه کرد: نشر راسخون به عنوان مرکز تنظیم و نشر آثار معظم‌له حضور فعالی در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشته است و مورد استقبال بسیار خوب جوانان قرار گرفته است.
 
مدیر غرفه نشر راسخون تصریج کرد: با توجه به مراجعه مخاطبین به این غرفه باید اذعان کنم که جوانان، تشنه رابطه معنوی و صمیمانه با علمای ربانی و فقهای متخلّق به اخلاق اسلامی هستند.
 
 وی بیان کرد: ما وظیفه داریم آثار علما و فقهای ربانی را به جامعه تشنه معارف ولایی عرضه کنیم.
 
این فعال فرهنگی در پایان تاکید کرد: نمایشگاه، آینه تمام نمای اقدامات و فعالیت‌های حوزه نشر در یک سال است. نهادهای فرهنگی برای دستیابی به برگزاری مطلوب نمایشگاه باید با علما و اندیشمندان حوزه‌های علمیه مخصوصاً مراجع و فقها، مشورت كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها